مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:252021-07-25بين الملل

وضعیت امنیتی افغانستان؛ محور دیدار غنی و مک کنزی در کابل


در دیدار فرمانده تروریست های آمریکایی در منطقه با اشرف غنی در کابل، وضعیت امنیتی افغانستان و حملات طالبان مورد بحث قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، ژنرال مک کنزی فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه امروز یکشنبه (3 مرداد) با اشرف غنی رییس جمهور افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.

‏بر اساس اعلام ارگ، در این دیدار درباره اولویت های نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان و حمایت از آنان و همچنین بهبود وضعیت امنیتی گفت وگو شده است.

در همین حال، مک کنزی به خبرنگاران درباره ادامه حملات هوایی آمریکا در افغانستان گفته است: تاکنون چیزی نمی توانم بگویم که آیا پس از خروج کامل ما به حملات هوایی خود در برابر طالبان ادامه بدهیم یا خیر! چون ما اینجا برای حفظ امنیت سفارت خانه خود نیرو خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این دیدار در حالی صورت می گیرد که جنگ در شهرهای مختلف افغانستان ادامه داشته و طالبان به حملات خود شدت داده است.

این در حالی است که وزیر دفاع امریکا امروز گفت که اولین کار نیروهای امنیتی افغانستان قبل از تلاش برای بازپسگیری مناطق، این است که اطمینان یابند می توانند حرکت طالبان را کند کنند.

 او این اظهارات را در اشاره به این مسئله بیان کرد که نیروهای افغانستانی قصد دارند حضور خود را در اطراف مناطق مهم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت امنیتی افغانستان؛ محور دیدار غنی و مک کنزی در کابل

وضعیت امنیتی افغانستان؛ محور دیدار غنی و مک کنزی در کابل