مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:152021-07-25بين الملل

هشدار کارشناسان نظامی اسراییلی: حماس در پی شعله ور کردن چند جبهه عملیاتی است


دو نفر از کارشناسان برجسته نظامی صهیونیست به سران این رژیم هشدار دادند که جنبش مقاومت فلسطین در پی ایجاد درگیری با این رژیم است و مهمترین چالش صهیونیستها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رونی دانیل کارشناس اسراییلی گفت که احتمال دارد طی روزهای آینده، جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با رژیم صهیونیستی وارد درگیری شود.

خبرگزاری برای دستیابی به آتش بس ادامه دارد، ولی این مسئله نیز بی فایده است.

دانیل با اشاره به ممانعت رژیم صهیونیستی از انتقال کمکهای قطر به نوار غزه، تأکید کرد، این اقدام، باعث می شود که وضعیت امنیتی در هفته آینده متشنج شود.

این تحلیلگر صهیونیست با بیان اینکه حماس در پی ایجاد نوعی بازدارندگی در برابر رژیم صهیونیستی است، خاطر نشان کرد، هنوز مشخص نیست که چه کسی دو موشک به فلسطین اشغالی شلیک کرده است و احتمال دارد که کار گروههای فلسطینی یا حماس باشد.

روعی شارون خبرنگار نظامی رژیم صهیونیستی هم در این زمینه تأکید کرد، حماس در پی ایجاد درگیری هر چه بیشتر با رژیم صهیونیستی است و این کار را از طریق کنترل از راه دور انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه حماس در پی بازپسگیری پیروزیهای قبلی است، تصریح کرد، برآورد رژیم صهیونیستی این است که حماس پس از پیروزی در جنگ اخیر، احساس رشد روزافزون قدرت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کارشناسان نظامی اسراییلی: حماس در پی شعله ور کردن چند جبهه عملیاتی است

هشدار کارشناسان نظامی اسراییلی: حماس در پی شعله ور کردن چند جبهه عملیاتی است