مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 18:052021-07-25ورزشي

چشمک جام پنجم به پرسپولیس و ضربه سپاهان به همشهری اش/ سایپا به بقا امیدوار شد


تیم فوتبال سپاهان که یکی از شانس های قهرمانی در بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر است بازهم پا پس نکشید و با برتری برابر ذوب آهن همچنان تعقیب کننده پرسپولیس در این مسیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنویدکیا که ابتدا یک بر صفر از حریف پیش افتادند یک پنالتی به حریف دادند اما محمدزاده کاپیتان ذوب آهن ضربه را به تیر دروازه زد تا شانس تساوی تیمش را بگیرد.

در دقایق پایانی سپاهان گل دوم را زد تا همچنان با دو امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس شانس قهرمانی داشته باشد.

در ورزشگاه آزادی تهران پرسپولیس پس از یک نیمه توقف برابر تراکتور در شروع نیمه دوم گل دریافت کرد تا کار برایش سخت شود اما تعویض های گل محمدی جواب داد و در شبی که مهدی عبدی مرد شماره یک سرخپوشان بود و دو گل زد در نهایت با نتیجه 3 بر یک حریف تبریزی خود را شکست دادند تا برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی فقط یک پیروزی دیگر نیاز داشته باشند.

استقلال که همچنان با فرهاد مجیدی روی نوار موفقیت گام برمی دارد در حالی که ابتدا یک بر صفر از نساجی عقب بود توانست به سه گل دست پیدا کند و با این پیروزی شیرین خارج از خانه در رده سوم باقی بماند.

در انتهای جدول اما بهترین نتیجه را سایپا کسب کرد و در شرایطی که ذوب آهن برابر سپاهان باخت، پیروزی نارنجی پوشان برابر آلومینیوم این فرصت را به تیم تهرانی داد که با س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمک جام پنجم به پرسپولیس و ضربه سپاهان به همشهری اش/ سایپا به بقا امیدوار شد

چشمک جام پنجم به پرسپولیس و ضربه سپاهان به همشهری اش/ سایپا به بقا امیدوار شد