مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 17:502021-07-25ورزشي

تراکتور هم مانع پرسپولیس نشد/ یک قدم تا پنجمین قهرمانی متوالی سرخ ها


پرسپولیس با جبران گل خورده مقابل تراکتور و کسب پیروزی در این دیدار خانگی، همچنان در صدر جدول قرار گرفت تا در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر قرار گیرد.

- پرسپولیس با جبران گل خورده مقابل تراکتور و کسب پیروزی در این دیدار خانگی، همچنان در صدر جدول قرار گرفت تا در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که شاگردان گل محمدی بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی 3 بر یک عوض کردند.

پیمان بابایی در دقیقه 48 برای تراکتور و مهدی عبدی در دقایق 64 و 4+90 و احمد نوراللهی در دقیقه 68 برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند.

با این پیروزی پرسپولیس 64 امتیازی شد و همچنان در صدرجدول قرار گرفت تا فقط یک دیدار تا کسب قهرمانی در لیگ بیستم فاصله داشته باشد.

تراکتور هم با این شکست 42 امتیازی شد و رتبه چهارم جدول را از دست داد.

نیمه اول در دقیقه چهارم، ضربه قیچی برگردان عیسی آل کثیر بعد از برخورد به زمین دقیقا به محلی رفت که اخباری حضور داشت و او در دو ضرب نخستین موقعیت خطرناک بازی را کنترل کرد.

پنج دقیقه بعد باز هم آل کثیر دروازه تراکتور را با شوت فنی و از پشت محوطه مورد هدف قرارداد که ضربه او در داخل چارچوب نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور هم مانع پرسپولیس نشد/ یک قدم تا پنجمین قهرمانی متوالی سرخ ها

تراکتور هم مانع پرسپولیس نشد/ یک قدم تا پنجمین قهرمانی متوالی سرخ ها