مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 17:002021-07-25سياسي

امنیت غذایی کمتر از امنیت نظامی نیست


امروزه امنیت غذایی و معیشتی مردم در گرو تلاش، فعالیت و خدمت شما عزیزان است، زیرا در شرایط فعلی امنیت غذایی کمتر از امنیت نظامی نیست؛ - ایسنا/قم حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: امروزه امنیت غذایی و معیشتی مردم در گرو تلاش، فعالیت و خدمت شما عزیزان است، زیرا در شرایط فعلی امنیت غذایی کمتر از امنیت نظامی نیست؛ به همین دلیل بیشترین فشاری که آورده می شود فشار به روی معیشت مردم است که نشان دهنده ارزش و تأثیرگذاری کار و فعالیت شما است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از سازمان جهاد کشاورزی استان قم بازدید کرد و با مسئولان این سازمان به گفتگو نشست و ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک ذی الحجه، از زحمات حجت الاسلام تقوی و مسئولان گذشته این سازمان قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جهاد کشاورزی در روزهای سخت هشت سال دفاع مقدس پرونده درخشانی دارد.

وی افزود: جهاد کشاورزی به خاطر اهمیت و سابقه ای که داشته، حوزه نمایندگی ولی فقیه در آن ایجاد شده است و این موضوع به این شکل در وزارتخانه های دیگر مشاهده نمی شود که نشان از اهمیت موضوع دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت غذایی کمتر از امنیت نظامی نیست

امنیت غذایی کمتر از امنیت نظامی نیست