مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 15:052021-07-25سياسي

رزمایش کمک های مومنانه از عید تا عید در زنجان برگزار می شود


معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: رزمایش کمک های مومنانه سپاه و بسیج از عید قربان تا عید غدیر برگزار می شود.

- مسعود رمرودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نهضت کمک مومنانه با تلاش و همت بسیجیان و جهادگران، با بکارگیری ظرفیت های بی نظیر بسیج در دهه کرامت نیز ادامه داشت.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: در سال جاری همانند سال گذشته رزمایش کمک های مومنانه سپاه و بسیج از عید قربان تا عید غدیر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه توزیع بسته های مومنانه به همت بسیجیان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بر اساس بانک اطلاعاتی کامل بسیج انجام خواهد شد، گفت: سعی سپاه این است که بسته های معیشتی بین نیازمندان واقعی توزیع شود.

رمرودی با اشاره به اینکه همه سپاه های شهرستانی در فراهم کردن بسته های معیشتی تلاش می کنند، بیان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون سپاه و بسیج همواره در کنار مردم بوده است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه همه اقشار بسیج استان در برگزاری رزمایش های کمک مومنانه در ماه های اخیر پای کار بوده اند، تصریح کرد: همه اقشار بسیج خدمات بسیار خوبی را در زمینه توزیع بسته های معیشتی انجام داده اند و در ماه های آینده برنامه هایی در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک های مومنانه از عید تا عید در زنجان برگزار می شود

رزمایش کمک های مومنانه از عید تا عید در زنجان برگزار می شود