مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 14:502021-07-25سياسي

مشهدالرضا(ع) آماده استقبال از عید بزرگ ولایت


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از ارائه خدمات گسترده به زائران و مجاوران رضوی، همزمان با دهه پرخیر و برکت ولایت در سطح شهر و نورپردازی منظر شبانه با استفاده از 230 هزار متر ریسه نوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت به منظور فضاآرایی، زیباسازی و نورپردازی مناطق مختلف شهر، اقدامات مختلفی در سطح شهر در حال انجام است که این خدمات همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم به اوج خود خواهد رسید.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: در همین راستا، 34 المان شمسه ویژه تبریک دهه ولایت در نقاط مختلف شهر جانمایی شده و بالغ بر یک هزار و 300 عدد از پرچم های موجود در عرشه پل ها و میادین سطح شهر با استفاده از پرچم های الوان، مزین شده اند.

وی ادامه داد: علاوه بر اقدامات یاد شده در حوزه نورپردازی و فضاآرایی شبانه شهر نیز علاوه بر فعال بودن بیش از 230 هزار متر از ریسه های نوری سطح شهر، اکران بیش از 150 المان نوری خورشیدی با موضوع تبریک دهه ولایت، اکران طرح ویژه تبریک دهه ولایت با استفاده از 106 چراغ گوبو و اکران 40 عدد المان نوری یا علی در معابر منتهی به روزانه و ویژه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهدالرضا(ع) آماده استقبال از عید بزرگ ولایت

مشهدالرضا(ع) آماده استقبال از عید بزرگ ولایت