مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 14:102021-07-25اقتصادي

هتلینگ بیمارستان ارس پارس آباد افتتاح شد


با خرید و نصب تجهیزات جدید هتلینگ بیمارستان ارس پارس آباد با حضور مسئولان راه اندازی شد.

- ، ابراهیم امامی، فرماندار پارس آباد عصر یکشنبه در این مراسم با اشاره به جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: بیش از 91 هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی در پارس آباد از خدمات تأمین اجتماعی و درمانگاه و بیمارستان های آن استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر بیمه شدگان اصلی و تبعی و شهروندان پارس آبادی، از شهرهای همجوار به ویژه بیله سوار و اصلاندوز نیز مراجعینی را به بیمارستان پارس آباد شاهد هستیم که با ارتقا تجهیزات و راه اندازی هتلینگ این بیمارستان امیدواریم رضایت مراجعین فراهم آید.

این مسئول به راه اندازی بخش مجهز زایمان و همچنین بخش های مردان و اطفال با حضور پزشکان متخصص و مجرب گفت: بیش از 180 میلیارد ریال اعتبار صرف ارتقا هتلینگ بیمارستان ارس پارس آباد و خرید تجهیزات ویژه در این بیمارستان شده است.

فرماندار پارس آباد افزود: دو بخش از این مجموعه با تجهیزات کامل راه اندازی شده و دو بخش دیگر نیز قرار است تا سه ماه آینده مجهز و به شکل صد درصد کامل به بهره برداری برسد.

امامی از خرید یک دستگاه اکسیژن ساز برای این بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: تجهیزات مرتبط با آندوسکوپی و آنژیوگرافی در این بیمارستان راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتلینگ بیمارستان ارس پارس آباد افتتاح شد

هتلینگ بیمارستان ارس پارس آباد افتتاح شد