مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-25سياسي

برخی از معضلات اجتماعی که در کیش اتفاق می افتد ربطی به این جزیره ندارد


امام جمعه کیش برنامه ریزی و برگزاری جلسات متعدد شورای امر به معروف و نهی از منکر جزیره کیش را با محوریت عفاف و حجاب اقدامی کم نظیر و ارزشمند در این منطقه برشمرده و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با محوریت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ موضوع مهم عفاف و حجاب در جزیره کیش مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

به گفته وی، میان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور، هیچ شورایی به اندازه شورای امر به معروف و نهی از منکر جزیره اقدامات موثری در زمینه برگزاری جلسات متعدد، برنامه ریزی و پیگیری مصوبات فعالیت ندارد.

امام جمعه کیش با بیان این که برگزاری جلسه عفاف و حجاب در نوع خود بالاترین سطح جلسات شورای عالی عفاف و حجاب و شورای امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: عفاف و حجاب یک موضوع  مهم و نیاز به بررسی بسیار دقیق دارد.

وی با اشاره به این که شورای امر به معروف و نهی از منکر کیش در چند سال اخیر جلسات تخصص متعددی را در زمینه عفاف و حجاب برگزار کرده است، اظهار داشت: در همین راستا وظایف دستگاه ها به صورت جداگانه در قالب 26 جلسه تخصصی و بر اساس وظایفی که شورایعالی انقلاب فرهنگی در مصوبات خود اعلام کرده به دستگاه ها و ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از معضلات اجتماعی که در کیش اتفاق می افتد ربطی به این جزیره ندارد

برخی از معضلات اجتماعی که در کیش اتفاق می افتد ربطی به این جزیره ندارد