مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:302021-07-25سياسي

ظرفیت بیمارستان های البرز رو به پر شدن است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به افزایش بستری بیماران کرونایی در این استان اظهار کرد: ظرفیت تخت های بیمارستانی رو به پر شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان البرز که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: روند بستری و فوتی بیماران کرونایی در استان البرز رو به افزایش است به طوری که از اول تیرماه تعداد بستری ها از 504 نفر به 1081 نفر یعنی بیش از دو برابر گذشته است و فوتی ها هم در همین ایام از 6 نفر از اول تیرماه به 23 نفر تا به امروز افزایش یافته و تقریباً حدود 5 برابر شده است.

فردی تصریح کرد: از طرفی دیگر ظرفیت تخت های بیمارستانی رو به پر شدن است و متأسفانه ممکن است انجام روند تا چند روز آینده ادامه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: در نتیجه تعداد مرگ و میر رو به افزایش است و همراهی و هماهنگی رعایت کردن پروتکل های بهداشتی و خودداری از ترددهای غیرضرور و رعایت کردن فاصله های اجتماعی و … همواره مورد تاکید است.

فردی تصریح کرد: در هر صورت 5 شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان وضعیت نارنجی می باشند بنابراین با توجه به رنگ بندی ها اعلام شده محدودیت ها در مورد ادارات و سازمان های دولتی، صنوف و ترددهای غیرضرور کاملاً باید رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستان های البرز رو به پر شدن است

ظرفیت بیمارستان های البرز رو به پر شدن است