مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:302021-07-25سياسي

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی


وزیر کشور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مهندس تابش در خدمت به مردم، تامین مسکن محرومین و بازسازی سرپناه آسیب دیدگان منشأ آثار بسیار بود.

- وزیر کشور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مهندس تابش در خدمت به مردم، تامین مسکن محرومین و بازسازی سرپناه آسیب دیدگان منشأ آثار بسیار بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این پیام که خطاب به خانواده رییس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صادر شده، بدین شرح است: خبر درگذشت جناب آقای تابش رییس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که سال های متمادی در راه خدمت به جمهوری اسلامی و مردم و تامین مسکن محرومین و ساخت و بازسازی سرپناه آسیب دیدگان از سوانح و حوادث طبیعی، تلاش کردند و منشاء آثار بسیاری بودند، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه حزن آور، از درگاه حضرت احدیت برای آن خدمتگذار صدیق، رحمت و علو درجات و برای آن خانواده محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهندس علیرضا تابش که از سال 1384 با حکم مقام معظم رهبری، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را بر عهده داشت، سال ها در کسوت استاندار در سه استان کردستان، گیلان و خوزستان خدمت کرد و همچنین در مقطعی نیز، عهده دار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی