مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:202021-07-25بين الملل

پاسخ نمایندگی ایران در ژنو به تلاش روزنامه نیوزویک برای تطهیر منافقین


گروهک منافقین کماکان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده اما غرب تلاش می کند این گروهک را تطهیر کند.

- نمایندگی ایران در ژنو اعلام کرد: گروهک منافقین کماکان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده اما غرب تلاش می کند این گروهک را تطهیر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجله نیوزویک به مناسبت برگزاری نشست فرقه تروریستی منافقین در تاریخ 19 تیر ماه 1400، در گزارش به قلم دیوید برننان (DAVID BRENNAN)، با بررسی سوابق و عملکرد تروریستی گروهک منافقین تلاش کرده از زبان عناصر وابسته به این گروهک به اتهامات وارده به منافقین پاسخ دهد.

در این رابطه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو با ارسال مطلبی به نشریه نیوزویک تاکید کرد که گروهک منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده و در ترور دانشمندان هسته ای ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.

بهرام حیدری رایزن نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو، برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در تاریخ 19 تیرماه 1400 را نشان دهنده عمق انحطاط سیاسی امریکا و ورشکستگی سیاسی و اخلاقی مخالفان جمهوری اسلامی ایران دانسته که به راحتی فریب چنین فرقه تروریستی منفور و رقت انگیز که مرتکب جنایات تروریستی نظیر ترور، بمب گذاری و خرابکاری شده و جان هزار نفر از ایرانیان را گرفته اند، را می خورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ نمایندگی ایران در ژنو به تلاش روزنامه نیوزویک برای تطهیر منافقین

پاسخ نمایندگی ایران در ژنو به تلاش روزنامه نیوزویک برای تطهیر منافقین