مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:102021-07-25سياسي

حضور ناوشکن «سهند» ایران در رژه دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی روسیه


امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در بدو ورود به سن پترزبورگ برای شرکت در جشن رژه دریایی نیروی دریایی ارتش روسیه، با بیان اینکه حضور ناوهای سهند و مکران در خلیج فنلاند رویدادی تاریخی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور ناوهای سهند و مکران را در خلیج فنلاند به معنای باز شدن دروازه های شمال به روی ناوگان ایران دانست.

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در بدو ورود به سن پترزبورگ برای شرکت در جشن رژه دریایی نیروی دریایی ارتش روسیه، با بیان اینکه حضور ناوهای سهند و مکران در خلیج فنلاند رویدادی تاریخی است، گفت: این موفقیت به معنی باز شدن دروازه های دریای شمال و فنلاند به روی ناوگان دریایی ایران است.

خانزادی در ادامه تاکید کرد که این دو ناو ایرانی که از ماه ها پیش این ماموریت خود را آغاز کرده بودند اکنون به آب های خلیج فنلاند و آب های سن پترزبورگ رسیده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: طی این سفر دریایی طولانی، ناوهای ایرانی وارد آب های استراتژیک جهان شدند، چیزی که کاملاً بی سابقه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، ناوشکن ایرانی سهند و ناو پشتیبانی آن مکران پیش از این برای حضور در این مراسم وارد خلیج فنلاند و بندر سن پترزبورگ شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ناوشکن «سهند» ایران در رژه دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی روسیه

حضور ناوشکن «سهند» ایران در رژه دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی روسیه