مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 13:002021-07-25سياسي

نگرانی نماینده گیلانی از ساخت و بهره برداری شتاب گونه راه آهن


عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با اشاره به نقیصه ها در ساخت و بهره برداری راه آهن در گیلان، گفت: ساخت و بهره برداری شتاب گونه از راه آهن در گیلان یقیناً آینده خطرناکی را در پی خواهد داشت.

- خلیل بهروزی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با ابراز گله مندی از ساخت غیراصولی راه آهن در گیلان، اظهار کرد: متأسفانه دولت با هر دیدگاهی در ساخت و بهره برداری از راه آهن شتاب زده عمل کرده که بدون شک در آینده مخاطراتی به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در خصوص ساخت و بهره برداری از راه آهن در گیلان طی چندین نوبت با و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تردد در طول خطوط ریلی موردی نیست بلکه مرتب بوده و این مسئله بسیار برای مجاورین و اهالی مخاطره آمیز است، افزود: عمده مواجه شوندگان با خطوط ریلی در گیلان مردم روستایی هستند که به صورت مرتب در سطح منطقه تردد دارند و باید عرض ریل را در نقاطی قطع کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه دولت باید به جای شتاب غیرمنطقی در ساخت و بهره برداری از راه آهن گیلان، پل هایی را در طول خطوط ریلی ایجاد و از برزو مخاطرات و تلفات بکاهد، گفت: اصرار به اتمام ساخت راه آهن در گیلان یقیناً آینده خطرناکی را در پی خواهد داشت و دولت باید به فوریت نقیصه های موجود را بخش راه آهن گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی نماینده گیلانی از ساخت و بهره برداری شتاب گونه راه آهن

نگرانی نماینده گیلانی از ساخت و بهره برداری شتاب گونه راه آهن