مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-25سياسي

گردان های سایبری بسیج دانش آموزی در قزوین راه اندازی شد


رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: طبق بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت فضای مجازی و با توجه به برنامه ریزی های عمیق دشمن در این حوزه گردان سایبری بسیج دانش آموزی برای نخستین بار در کشور به صورت کاملاً ابداعی توسط بسیج .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد سرباز، رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین ضمن اشاره به تشکیل گردان سایبری دانش آموزان قزوینی برای نخستین بار در کشور اظهار کرد: طبق بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اهمیت فضای مجازی و با توجه به برنامه ریزی های عمیق دشمن در این حوزه گردان سایبری بسیج دانش آموزی برای نخستین بار در کشور به صورت کاملاً ابداعی توسط بسیج دانش آموزی استان قزوین اجرا می شود.

وی ادامه داد: سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین جهت تسریع عملکردهای آموزش مجازی، مقابله با جنگ نرم دشمن و جهت دهی انقلابی دانش آموزان در فضای مجازی و هم چنین شناسایی و استفاده از ظرفیت دانش آموزان اقدام به راه اندازی گردان های سایبری بسیج در سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین برای نخستین بار در کشور نموده است.

وی اظهار کرد: با توجه به این که موضوع کار در فضای مجازی به فراخور تحصیل در شرایط کرونایی در میان دانش آموزان ایجاد شده، لازم است ما از این فضا به بهترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردان های سایبری بسیج دانش آموزی در قزوین راه اندازی شد

گردان های سایبری بسیج دانش آموزی در قزوین راه اندازی شد