مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:502021-07-25سياسي

حمله کم سابقه احمد خاتمی به دولت روحانی: ذلت پذیری آنان برای کشور جواب نداد


ذلت پذیری ضد فرهنگ عاشورایی است؛ ذلت پذیری یعنی اینکه همه مسائل کشور را به مذاکره با آمریکا ربط دهند؛ حتی آب خوردن را به مذاکره با آمریکا ربط می دهند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، حجت الاسلام سید احمد خاتمی شامگاه شنبه در یادواره شهدای طلاب شهرستان ابهر ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا اظهار داشت: زبان بشر هیچ گاه نمی تواند رشادت ها و زحمات شهدا را بیان کند و فقط خداست که می تواند اجر و پاداش شهدا را در نظر بگیرد؛ فرهنگ شهادت و عاشورا دقیقا همان فرهنگی است که بیگانگان از آن واهمه دارند.

وی افزود: اگر می خواهیم به فرهنگ شهدا نزدیک شویم باید داستان کربلا را بدانیم؛ باید برای حسین بن علی (ع) اشک بریزیم و برایش مجالس عزا برپا کنیم؛ اشک ریختن به حسین(ع) می تواند ما را به فرهنگ شهدا نزدیک کند.

عضو شورای نگهبان در ادامه نقطه مقابل فرهنگ عاشورایی را ذلت پذیری توصیف کرد و افزود: ذلت پذیری ضد فرهنگ عاشورایی است؛ ذلت پذیری یعنی اینکه همه مسائل کشور را به مذاکره با آمریکا ربط دهند؛ حتی آب خوردن را به مذاکره با آمریکا ربط می دهند؛ این فرهنگ کاملا با فرهنگ شهادت متضاد است.

خاتمی ادامه داد: رسانه ها و روزنامه های حامی آن ها مدعی شدند اگر مذاکرات انجام شود تحریم ها برداشته می شود و نفس راحتی می کشیم ولی پس از هشت سال دیدیم که نه تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله کم سابقه احمد خاتمی به دولت روحانی: ذلت پذیری آنان برای کشور جواب نداد

حمله کم سابقه احمد خاتمی به دولت روحانی: ذلت پذیری آنان برای کشور جواب نداد