مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:402021-07-25سياسي

30 مدیر بومی و 20 مدیر غیربومی در لیست 50 نفرهٔ گزینه های شهرداری قزوین


منتخب ششمین دورهٔ شورای اسلامی شهر قزوین از تهیهٔ لیست 50 نفرهٔ گزینه های شهرداری قزوین خبر داد و عنوان کرد: در مرحلهٔ نخست لیستی شامل 30 مدیر توانمند بومی و 20 مدیر توانمند غیربومی شناسایی و احصا شدند، - فرج الله فصیحی رامندی، منتخب ششمین دورهٔ شورای اسلامی شهر قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در جلسهٔ عصر امروز منتخبان شورای شهر قزوین کلیهٔ گزینه های پیشنهادی که از سوی مردم، نخبگان و کارشناسان به عنوان مدیران جهادی و توانمند برای شهرداری قزوین معرفی شده بودند را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: بر این اساس در مرحلهٔ نخست 50 گزینهٔ نهایی شهرداری قزوین شامل 30 مدیر توانمند بومی و 20 مدیر توانمند غیربومی شناسایی و احصا شدند، این افراد در مراحل و بررسی های بعدی منتخبان پالایش شده و به لیست 15 نفره تبدیل خواهد شد.

فصیحی رامندی عنوان کرد: از میان 50 گزینهٔ مطرح شده، 10 گزینهٔ بومی و 5 گزینهٔ غیربومی انتخاب و از آن ها جهت ارائهٔ برنامه در صحن شورای ششم دعوت به عمل خواهد آمد و بعد از آغاز به کار شورها این برنامه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این منتخب شورای ششم بیان کرد: انتخاب سرپرست برای شهرداری قزوین نیز روال عادی خود را طی می کند و در زمان خود به مردم معرفی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مدیر بومی و 20 مدیر غیربومی در لیست 50 نفرهٔ گزینه های شهرداری قزوین

30 مدیر بومی و 20 مدیر غیربومی در لیست 50 نفرهٔ گزینه های شهرداری قزوین