مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-25اقتصادي

اخلالگران بازار مرغ بوشهر دستگیر شدند


اسناد و مدارک موجود بیانگر نقش این 2  متهم در التهاب و اخلال بازار مرغ استان بوشهر به علت خروج بدون مجوز  و سازمان یافته مرغ به خارج از این استان بوده است.

- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: 2 نفر که به سودجویی و اخلال 135 میلیارد ریالی در بازار مرغ این استان متهم شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به کمبود، گرانی و نوسان های قیمت مرغ در ماه های اخیر در استان بوشهر، شناسایی اخلال گران در عرضه و قیمت گذاری کاذب در این بازار در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: در پی تلاش های تخصصی پلیس، فرد سودجویی در حوزه بازار مرغ در این استان شناسایی شد که به صورت سازمان یافته در ارتباط و هماهنگی با برخی مرغداران درحوزه عرضه خارج از شبکه، اقدام به خرید گسترده مرغ از مرغداران با قیمت بالاتر از قیمت مصوب کرده و بدون مجوز به استان های فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد منتقل می کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: همچنین هم دست این نیز شناسایی و با مجوز مقام قضایی دستگیر شد.

سوسنی گفت: اسناد و مدارک موجود بیانگر نقش این 2 متهم در التهاب و اخلال بازار مرغ استان بوشهر به علت خروج بدون مجوز و سازمان یافته مرغ به خارج از این استان بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلالگران بازار مرغ بوشهر دستگیر شدند

اخلالگران بازار مرغ بوشهر دستگیر شدند