مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:202021-07-25ورزشي

ضعیف ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در المپیک ثبت شد


آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی سه نماینده تکواندوی ایران در المپیک توکیو بودند که از دور رقابت ها حذف شدند تا تکواندوی ایران بدون مدال بماند و ضعیف ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در بازی های المپیک رقم بخورد.

- تکواندو یکی از شانس های اصلی ایران برای کسب مدال از المپیک برای نخستین بار دست خالی این بازی ها را ترک کرد تا افول این رشته با مدیریت ناتمام پولادگر به نمایش درآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، میرهاشم حسینی با شکست از حریف کره ای شانس رسیدن به دیدار رده بندی را هم از دست داد تا تکواندوی ایران بدون مدال به کار خود در المپیک توکیو پایان دهد و ضعیف ترین نتیجه تکواندوی ایران در ادوار المپیک ثبت شود.

در مرحله شانس مجدد مسابقات وزن 68 کیلوگرم تکواندوی المپیک 2020 توکیو، میرهاشم حسینی به مصاف دائه هون لی دارای رنکینگ یک جهان از کره جنوبی رفت که در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه 30 بر 21 شکست خورد و شانس رسیدن به دیدار رده بندی را نیز از دست داد تا تکواندوی ایران با ناکامی مطلق بازی های توکیو را ترک کند.

آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی و ناهید کیانی سه نماینده تکواندوی ایران در المپیک توکیو بودند که از دور رقابت ها حذف شدند تا تکواندوی ایران بدون مدال بماند و ضعیف ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در بازی های المپیک رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعیف ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در المپیک ثبت شد

ضعیف ترین نتیجه تاریخ تکواندوی ایران در المپیک ثبت شد