مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:152021-07-25اقتصادي

ثبت مالکیت فکری و صنعتی 4 محصول کشاورزی تولیدی گیلان


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به ثبت مالکیت فکری و صنعتی چهار محصول زیتون، بادام زمینی، چای و برنج استان، گفت: این موضوع به واسطه کمیت و کیفیت این محصولات انجام شده است.

- ، فرهاد دلق پوش عصر یکشنبه در دیدار با نماینده منتخب مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس با اشاره به اینکه رونق تجارت و بازار بادام زمینی، باید جهانی شود، افزود: سال گذشته در همین راستا میز کالایی بادام زمینی در آستانه برگزار شد.

رییس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه در چند سال گذشته ثبت مالکیت فکری و صنعتی چهار محصول زیتون، بادام زمینی، چای و برنج از محصولات مهم کشاورزی گیلان انجام شده است، گفت: این اقدام به واسطه کیفیت و کمیت بالای این محصولات انجام شده و نیازمند حمایت و پشتیبانی است.

دلق پوش در ادامه به لزوم فعال سازی کارگروه های آرد و نان شهرستان ها تأکید و اضافه کرد: این اقدام به بهره مندی از ظرفیت قانونی این کارگروه ها کمک می کند.

یو گفت: کارگروه آرد و نان شهرستانی برای جذب بهینه سهمیه ها و رصد کارشناسی مجوزها می تواند توازن مطلوبی را در این حوزه ایجاد کند، اضافه کرد: این موضوع در آستانه اشرفیه نیز می تواند با همکاری فرمانداری و اداره صمت شهرستان اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت مالکیت فکری و صنعتی 4 محصول کشاورزی تولیدی گیلان

ثبت مالکیت فکری و صنعتی 4 محصول کشاورزی تولیدی گیلان