مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:052021-07-25سياسي

جلالی: در حال حاضر واکسن از روسیه به هیچ کشوری ارسال نمی شود


سفیر ایران به نقل از معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که در حال حاضر در این کشور کمبود تولید واکسن کرونا وجود دارد و به هیچ کشوری واکسن ارسال نمی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در صفحه اینستاگرام خود در خصوص طرح موضوع باز شدن مرزهای روسیه به روی دانشجویان و تجار ایرانی در ملاقات اخیرش با ایگور مارگولوف معاون وزیر خارجه و عضو ستاد کرونای روسیه توضیحاتی را ارائه کرد.

جلالی نوشت: در ملاقاتی که با آقای مارگولوف ارسال می کنند، در حال حاضر نیز رایزنی های فشرده ای را با دانشگاه های روسی در این باره انجام داده ایم و دانشجویان عزیز نیز می توانند این درخواست را از طریق دانشگاههای خودشان پیگیری کنند.

  کاظم جلالی همچنین درباره ملاقاتش با معاون وزیر خارجه روسیه عنوان کرد: در خصوص تجار ایشان به بنده توضیح دادند به هر حال سفارت آنهایی که ضرورت دارد را یادداشت بدهد و ما به  ستاد کرونا اعلام کنیم و در آنجا مورد بررسی قرار گیرد.

وی همچنین یادآور شد:بعضی می گویند چرا با  وزارت خارجه مطرح کنید، باید دانست در سیستم روسیه سفارتخانه ها برای انجام هر کاری باید از طریق وزارت خارجه و با هماهنگی وزارت خارجه روسیه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلالی: در حال حاضر واکسن از روسیه به هیچ کشوری ارسال نمی شود

جلالی: در حال حاضر واکسن از روسیه به هیچ کشوری ارسال نمی شود