مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-25فناوري

رشد 96 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به استقبال بیش از پیش شهروندان استان از خدمات و سرویس های متنوع تلفن همراه به رشد 96 درصدی ضریب نفوذ آن نسبت به سال 92 خبرداد.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به استقبال بیش از پیش شهروندان استان از خدمات و سرویس های متنوع تلفن همراه به رشد 96 درصدی ضریب نفوذ آن نسبت به سال 92 خبرداد.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا در تشریح تاریخچه تلفن همراه در سطح کشور اظهار کرد: اولین سیم کارت تلفن همراه اول نیز در سال 1375 با تعداد محدود وارد استان شد.

وی با بیان اینکه از سال های ورود اولین سیم کارت همراه اول تا کنون اقدامات چشمگیری برای توسعه و ارتقای زیر ساخت ها و نصب و راه اندازی تجهیزات لازم صورت گرفته است، عنوان کرد: در چند سال اخیر پروژه های مختلفی در این راستا بر اساس استانداردهای جهانی در سطح استان اجرا شده است که نتیجه آن افزایش تعداد چشمگیر مشتریان تلفن همراه اول در کردستان است.

وی با اشاره به این مهم که در سال 1392 یک میلیون و 90 هزار و 222 مشترک همراه اول در استان وجود داشت خاطر نشان ساخت: این رقم در حال حاضر بیش از دو میلیون و 359 هزار و 680 مورد است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن یادآوری تعداد مشتریان تلفن همراه اول گفت: تعداد 284 هزار و 367 شماره آن دایمی و دو میلیون و 75 هزار و 313 مورد آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 96 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در کردستان

رشد 96 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه در کردستان