مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-25سياسي

توزیع 6 هزار قرص نان صلواتی در روز عید غدیر خم


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم 6 هزار قرص نان صلواتی به همت مرکز اُفق آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) در دهپیاله شیراز توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام سید میثم حسینی با اعلام این خبر گفت: عید سعید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان و یکی از سنت های حسنه در این روز اطعام مومنان و نیازمندان است به طوری که روایات فراوانی از ائمه معصومین(ع) در این خصوص وجود دارد.

وی افزود: از امام صادق(ع) و همچنین امام رضا(ع) روایات متعددی در باره اهمیت و ثواب اطعام و افطاری در روز عیدغدیر نقل شده است و اطعام غدیریه همواره به عنوان یکی از سنت های نیکو و سفارش شده مورد تاکید پیشوایان بوده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز با تاکید بر اینکه اطعام روز عید غدیر می تواند در قالب های متفاوتی ارائه شود؛ گفت: همه مردم می توانند در این سنت زیبا و شایسته سهمی داشته باشند از اطعام فقرا و نیازمندان تا اطعام خویشان و همسایگان، از یک قرص نان تا   برپایی سفره های افطاری و اطعام قطعا نزد پروردگار مهربان دارای ثواب خواهد بود.

حسینی افزود: از دیر باز بقاع متبرکه و حرم های مطهر امامزادگان نیز به عنوان یکی از پایگاه های مردمی و کانون های فرهنگی تشیع به اطعام غدیریه توجه و اهتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 6 هزار قرص نان صلواتی در روز عید غدیر خم

توزیع 6 هزار قرص نان صلواتی در روز عید غدیر خم