مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-25اقتصادي

صنعت دام خراسان جنوبی نیازمند پیشرفته شدن است


باید همه با هم کمک کنیم تا صنعت دام استان پیشرفته شود و اتحادیه ها و تعاونی ها نیز این مهم را در دستور کار قرار دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید همه با هم کمک کنیم تا صنعت دام استان پیشرفته شود و اتحادیه ها و تعاونی ها نیز این مهم را در دستور کار قرار دهند.

حمید ملانوری، عصر امروز 3 مرداد در نشست بررسی مسائل و مشکلات دامداران و مرغداران در قالب قرارگاه تأمین علوفه دام استان اظهار کرد: خریداری دام باید براساس نظر دامدار و به صورت کارشناسی شده پیش برود تا مشکلی برای دامدار و آینده صنعت دام استان پیش نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با اشاره به اینکه در بحث خرید دام، باید انتفاع دامدار مدنظر باشد، تصریح کرد: میزان جویی که در ازای خرید دام به فروشنده تحویل می شود،باید بتواند برای سایر دام ها مفید باشد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در صورتی که برای کشتار دام خریداری شده با مشکل مواجهیم باید از ظرفیت استان های مجاور برای این منظور استفاده کنیم.

ملانوری با تأکید بر اینکه بخش کشاورزی، دامداری و صنعت مرغ و طیور، از محورهای اقتصادی استان است، ادامه داد: با همه مسائل و مشکلات متعدد، از جمله کویری بودن، کم باران بودن و خشکسالی حاکم بر خراسان جنوبی، اما تولیدات استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت دام خراسان جنوبی نیازمند پیشرفته شدن است

صنعت دام خراسان جنوبی نیازمند پیشرفته شدن است