مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 12:002021-07-25اقتصادي

آخرین اقدامات نوآورانه شتاب دهنده در اکوسیستم نوآوری معادن و صنایع وابسته


عمده استارت­ آپ­های موفق طی چند سال اخیر در حوزه فن­آوری اطلاعات و دارو و سلامت هستند ولی استارتاپ های معدن و صنایع وابسته به این حوزه اقتصادی پرقدرت سهم کمتری در حوزه تحولات و نوآوری داشته اند.

- عمده استارت­ آپ­های موفق طی چند سال اخیر در حوزه فن­آوری اطلاعات و دارو و سلامت هستند ولی استارتاپ های معدن و صنایع وابسته به این حوزه اقتصادی پرقدرت سهم کمتری در حوزه تحولات و نوآوری داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام صدر فردا، شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا برای رفع موانع موجود در زمینه ایجاد نوآوری در معادن کشور شتابان وارد عمل شد و در حالی که هنوز 1 ماه تا اولین سالگرد افتتاح خود فاصله دارد توانست بیش از 6 طرح نوآورانه را به مرحله تجاری سازی برساند.

بنابر این گزارش ، 6 استارتاپ تخصصی در حوزه معدن و صنایع معدنی با خدمات شتابدهی شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا توانستند به مرحله تجاری سازی و یا مرحله شتابدهی برسند و آماده تولید محصول نهایی نوآورانه بشوند.

طرح بازیافت ضایعات الکترونیکی: شتاب دهنده دانش بنیان صدرفردا پس از انعقاد قرارداد تجاری سازی با شرکت پودر بندر امام فاز اول قرارداد تجاری سازی یعنی مطالعات بازار مواد اولیه و تحلیل ریسک تامین ضایعات الکترونیکی را پشت سر گذرانده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات نوآورانه شتاب دهنده در اکوسیستم نوآوری معادن و صنایع وابسته

آخرین اقدامات نوآورانه شتاب دهنده در اکوسیستم نوآوری معادن و صنایع وابسته