مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:502021-07-25اقتصادي

توزیع بیش از 5 هزار تن نهاده دامی بین دامداران خراسان جنوبی


مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی از توزیع بیش از 5 هزار تُن نهاده دامی خشبی بین دامداران استان در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی از توزیع بیش از 5 هزار تُن نهاده دامی خشبی بین دامداران استان در سه ماهه ابتدایی امسال خبر داد.

وحید ضیاییان احمدی، امروز یکشنبه 3 مرداد به رسانه های گروهی گفت: پیرو کاهش شدید نزولات آسمانی و تشدید خشکسالی های چندین ساله اخیر در سال جاری و متعاقب آن فقر شدید مراتع، دامداران استان نیز همانند دامداران سایر نقاط کشور در تأمین علوفه مورد نیاز دام های سبک و سنگین خود با مشکلات و تنگناهای فراوانی مواجه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برای حمایت از این قشر تولید کننده همچنین تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی و مانع زدایی، با همکاری اتحادیه ها و شرکت تعاونی شبکه تعاون روستایی استان در مجموع از ابتدای سال موفق به تامین و توزیع بیش از 5 هزار تُن نهاده دامی بین دامداران و اعضاء شرکت های تعاونی در استان شد.

وی از پیگیری و برنامه ریزی تشکل های تحت نظارت سازمان تعاون روستایی برای تامین و توزیع مناسب نهاده های دامی برای پشتیبانی و حمایت از تولید یاد و اظهار کرد: خرید و توزیع نهاده دامی با کمترین قیمت ممکن در دستور کار شبکه تعاون روستایی و تمامی تشکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 5 هزار تن نهاده دامی بین دامداران خراسان جنوبی

توزیع بیش از 5 هزار تن نهاده دامی بین دامداران خراسان جنوبی