مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:102021-07-25سياسي

اهدای 716 دستگاه کولرگازی به نیازمندان هرمزگانی+عکس


آیین اهدای 716 دستگاه کولر گازی به نیازمندان هرمزگانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد هرمزگان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در کرونا و گرمای طاقت فرسای هوا شرایط سختی دارند که خوشبختانه این کولرها بخشی از مشکل گرمای هوا را برای برخی خانواده های نیازمند حل می کند.

  نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار داشت: طبق اعلام کمیته امداد استان، حدود 2 هزار خانواده نیازمند فاقد کولر در هر وجود دارد که از مردم عزیز و مؤمن استان می خواهم در این مسئله ورود و با اهدای کمک های خود مشکل این خانواده ها را رفع کنند.

  جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان نیز اظهار داشت: همزمان با ایام دهه امامت و ولایت 716 دستگاه کولر گازی به مددجویان این نهاد تقدیم کردیم که ارزش هر دستگاه کولر ایرانی خریداری شده بالغ بر 11 میلیون تومان است و اعتبار کلی هزینه شده برای این طرح بزرگ نیز بالغ بر 8 میلیارد تومان بوده که با کمک خیرین و کمک های امداد تامین شده است.

  تراهی افزود: دیگر برنامه مهم ما همزمان با عید غدیر خم خواهد بود و در این روز نیز 500 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی اهدا می شود همچنین در این روز اطعام غدیر با پخت و توزیع 110 هزار پرس غذا را خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 716 دستگاه کولرگازی به نیازمندان هرمزگانی+عکس

اهدای 716 دستگاه کولرگازی به نیازمندان هرمزگانی+عکس