مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 11:052021-07-25اقتصادي

پیش بینی وجود ذخایر خوبی از سرب و روی در آلبلاغ


مدیر امور معادن سازمان صمت خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود ذخایر خوبی از ماده معدنی سرب و روی در معدن آلبلاغ اسفراین وجود داشته باشد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر امور معادن سازمان صمت خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود ذخایر خوبی از ماده معدنی سرب و روی در معدن آلبلاغ اسفراین وجود داشته باشد.

ابراهیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر ایمیدرو در حال انجام فعالیت های مطالعاتی و اکتشافی برای پی بردن به مقدار ذخیره ماده معدنی سرب و روی در منطقه است، اظهارکرد: مرحله اول مطالعات و اکتشافات به پایان رسیده و مرحله دوم در حال انجام است.

وی افزود: در حال حاضر ایمیدرو در حال جاده کشی است تا ماشین آلات حفاری را وارد منطقه کند که با استفاده از این ماشین آبلات تونل هایی را حفر و میزان ذخیره معدنی را مشخص کند.

ابراهیمی در ارتباط با ساخت واحد فرآوی سرب و روی در این معدن نیز بیان کرد: ایمیدرو در مکان هایی که معدن متعلق به آن ها بوده واحدهای فرآوری نیز در صورت وجود ذخایر خوب مواد معدنی احداث کرده است.

وی تصریح کرد: اگر در این منطقه نیز ذخایر خوبی از سرب و روی کشف شود، این واحد فرآوری نیز ساخته می شود.

گفتنی است معدن آلبلاغ در منطقه حفاظت شده ساریگل اسفراین قرار دارد که دارای ذخایر سرب و روی بوده و طی چند سال گذشته برداشت کنندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وجود ذخایر خوبی از سرب و روی در آلبلاغ

پیش بینی وجود ذخایر خوبی از سرب و روی در آلبلاغ