مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:552021-07-25بين الملل

هزاران برزیلی خواستار استیضاح و برکناری بولسانارو شدند


هزاران نفر از مردم برزیل در سراسر این کشور در اعتراض به سوء مدیریت رییس جمهور خود، خواستار استیضاح و برکناری وی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از مردم برزیل روز گذشته (شنبه) با برگزاری تظاهرات های گسترده در چندین شهر این کشور، خواستار استیضاح و کناره گیری ژاییر بولسانارو رییس جمهور برزیل شدند.

طبق گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ، محبوبیت رییس جمهور برزیل در ماههای اخیر به دلیل سوء مدیریت وی در بحث جلوگیری از شیوع کرونا و موج گسترده بیکاری در این کشور به شدت کاهش یافته است.

تظاهرات روز شنبه، دست کم دومین تظاهرات گسترده علیه سیاست های بولسانارو در ماه جاری میلادی (جولای) بود که هزاران برزیلی را در چندین شهر این کشور به خیابان کشاند تا خواستار استعفای وی شوند.

یکی از معترضان در سائو پائولو با انتقاد از سیاست های رییس جمهور برزیل گفت: من اینجا هستم تا به دولت جنایتکاری که داریم و کنترل کشور را به دست گرفته، اعتراض کنم .

طبق گزارش گاردین، تاکنون بیش از 500 هزار برزیلی در دوران ریاست جمهوری بولسانارو بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

گزارش ها حاکی از آن است که رییس جمهور برزیل به شدت به دلیل کم اهمیت جلوه دادن شیوع کرونا و مخالفت با استفاده عموم مردم از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزاران برزیلی خواستار استیضاح و برکناری بولسانارو شدند

هزاران برزیلی خواستار استیضاح و برکناری بولسانارو شدند