مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:402021-07-25اقتصادي

تاخیر در انعقاد قرارداد ها به بهانه تغییر دولت جایز نیست


از ظرفیت دانشگاهی و نخبگانی کشور برای ارایه راهکار های نو و دانش بنیان برای حل مسایل صنعت برق کشور استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی امروز در نشست بررسی مسائل صنعت برق کشور که با حضور وزیر نیرو، کارشناسان و مدیران صنعت برق کشور برگزار شد، با تاکید بر اینکه تدبیر مناسب برای تعمیر و نگهداری نیروگاه ها باید در دستور کار قرار گیرد افزود: باید فرآیند افزایش 2500 مگاوات به مدار تولید برق کشور تسریع و موانع آن هرچه زودتر برطرف شود.

رییس جمهور منتخب در ادامه طراحی الگوی جامع مصرف برای بهینه سازی مصرف در بخش خانگی، صنعتی و کشاورزی، توسعه زمینه های واردات و صادرات بهینه برق توسط دولت و بخش خصوصی را خواستار شد.

رییسی همچنین بر استفاده از ظرفیت دانشگاهی و نخبگانی کشور برای ارایه راهکار های نو و دانش بنیان برای حل مسایل صنعت برق کشور تاکید کرد.

باید راهکار های غیر ریالی پرداخت مطالبات پیمانکاران از جمله راهکار های تهاتری و اعطای امتیازات به آن ها بررسی و به هرطریق ممکن مطالبات پیمانکاران پرداخت شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه وزارت نیرو تولید و مصرف را همزمان باید مدیریت کند گفت: اعمال قانون تعارف بردار نیست، نمی شود یک بخش از دولت مجوز بدهد و بخش دیگر مخالفت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در انعقاد قرارداد ها به بهانه تغییر دولت جایز نیست

تاخیر در انعقاد قرارداد ها به بهانه تغییر دولت جایز نیست