مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-25اقتصادي

افزایش تولید با وجود توقف تولید پراید، نماد تحول در سایپا


معاون وزیر صمت، اجرای جسورانه توقف تولید پراید در اوج سال های تحریم و افزایش تیراژ روزانه بیش از 130 درصدی به نسبت سال 97 در سایپا را نمونه ای از قابلیت پویایی صنعت خودرو برشمرد.

- به نقل از سایپا، محسن صالحی نیا در بازدید از گروه خودروسازی سایپا، کاهش 90 درصدی تعهدات معوق خودروهای فاقد شرکای خارجی از سال 98 تا کنون را نیز بسیار مهم ارزیابی و بر رعایت حداکثری حقوق مصرف کنندگان با ایفای به موقع تعهدات و افزایش کیفیت محصولات تاکید کرد.

وی توسعه محصولات سایپا از 4 گونه در سال 97 به 7 گونه با کیفیت تر در سال جاری را نیز نشانه ای از تلاش صنعت خودرو برای کسب رضایت بیشتر مشتریان برشمرد که اگرچه قابل تقدیر است اما باید روند بهبود خود را با شیب بیشتر دنبال کند.

معاون وزیر صمت گفت: علی رغم تکانه اولیه آغاز تحریم ها در سال های 98 و 99 صنعت خودرو کشور با تکیه بر تجربیات همکاری های بین المللی و تمرکز بر داخلی سازی قطعات به سطح بالاتری از توانمندی دست یافت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این بازدید و دیدار، حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت به ویژه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران را یکی از عوامل اصلی تحولات و پیشرفت های صنعت خودرو کشور و گروه سایپا در دو سال اخیر دانست و افزود: در پایان سال 97 و در نتیجه تحریم های ظالمانه، تولید خودرو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید با وجود توقف تولید پراید، نماد تحول در سایپا

افزایش تولید با وجود توقف تولید پراید، نماد تحول در سایپا