مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:352021-07-25اقتصادي

28 دستگاه ماینرقاچاق در شهرک صنعتی محمود آباد کشف شد


فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از کشف 28 دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرک صنعتی محمودآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری ماینر قاچاق در کارگاهی واقع در شهرک صنعتی محمودآباد و استخراج ارز دیجتیال به صورت غیر مجاز و غیرقانونی بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی های لازم و اطمینان از صحت موضوع گروهی از مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا 28 دستگاه ماینر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه ماینرها به صورت غیر قانونی ارز دیجیتال استخراج می کردند ادامه داد: ارزش ماینرهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال اعلام شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: دستگاه های استخراج ارز دیجیتال برق زیادی مصرف و باعث هدر رفت انرژی و خاموشی های مکرر می شوند که از شهروندان تقاضا می شود هر گونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 دستگاه ماینرقاچاق در شهرک صنعتی محمود آباد کشف شد

28 دستگاه ماینرقاچاق در شهرک صنعتی محمود آباد کشف شد