مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:302021-07-25سياسي

بازداشت رییس یکی از ادارات به دلیل ارتکاب عمل شنیع در محیط اداری


رییس یکی از ادارات شهرستانی به دلیل برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری در بازداشت به سر می برد.

- ایسنا/گیلان دادستان مرکز گیلان گفت: رییس یکی از ادارات شهرستانی به دلیل برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری در بازداشت به سر می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان از بازداشت رییس اداره یکی از شهرهای استان به دلیل ارتکاب جرم در محیط کارش خبر داد.

وس با اشاره به عمل شنیع رییس یکی از ادارات شهرستانی در محیط کارش و ورود دستگاه قضایی برای برخورد قاطع با این شخص، گفت: رییس این اداره که به دلیل برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری سبب جریحه دار شدن احساسات مردم متدین آستارا شده بود، با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه شده و هم اکنون نیز در بازداشت به سر می برد.

دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه پرونده فساد اخلاقی این شخص در مرکز استان رسیدگی خواهد شد، اظهار کرد: تحقیقات این پرونده فارغ از برخی حواشی ایجاد شده با دقت و سرعت تکمیل و به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی پخش تصاویر عمل شنیع این شخص در فضای مجازی را نیز غیر اخلاقی و مصداق اشاعه فحشا دانست و متذکر شد: این موضوع در دستور کار رسیدگی دستگاه قضایی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت رییس یکی از ادارات به دلیل ارتکاب عمل شنیع در محیط اداری

بازداشت رییس یکی از ادارات به دلیل ارتکاب عمل شنیع در محیط اداری