مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-25اقتصادي

اختصاص 790 میلیارد ریال اعتبار به طرح های بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال 790 میلیارد ریال اعتبار ملی استانی به طرح های استان اختصاص یافت.

- حسین جنتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اقدامات خوبی در قالب طرح هادی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

وی بیان کرد: امسال افزون بر 790 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد جهت اجرای طرح ها اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه به تناسب تخصیص اعتبارات طرح هادی و دیگر پروژه ها انجام خواهند شد، تصریح کرد: از این میزان 430 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در 190 روستا و 360 میلیارد تومان نیز برای دیگر طرح ها اختصاص داده شده است.

جنتی عنوان کرد: از محل قیر رایگان حدود یک هزار تن قیر افزون بر 130 میلیارد ریال اعتبار از محل اسناد اوراق خزانه اعتبارات سال 99 اختصاص داده شد.

وی گفت: با این میزان اعتبار در 20 روستا باید کار آسفالت انجام می شود که این اقدام به تازگی شروع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3 روستای شهرستان گچساران افزون بر 30 هزارمتر مربع با اعتبار50 میلیارد ریال از محل قیر رایگان و اعتبارات استانی اجرا شده و یک روستا نیز در دست اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 790 میلیارد ریال اعتبار به طرح های بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص 790 میلیارد ریال اعتبار به طرح های بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد