مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-25اقتصادي

کاهش 79 درصدی آب رودخانه های خرم آباد/ تبعات خشکسالی در ماه های آینده بیشتر است


فرماندار خرم آباد با اشاره به کاهش 68 درصدی آب رودخانه کاکارضا نسبت به سال گذشته، گفت: همچنین طی مدت مشابه شاهد کاهش 79 درصدی آب رودخانه خرم آباد و پایین رفتن سطح آب های زیرزمینی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای حفاظت از منابع آب شهرستان، ضمن گرامی داشت اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: پدیده خشکسالی پیامدهای مختلفی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و امنیتی در شهرستان داشته، ضمن اینکه خسارات مالی فراوانی نیز متوجه کشاورزان و دامداران نیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی را با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود باید مدیریت کرد تا مشکلات به کمترین میزان خود برسند.

فرماندار خرم آباد با اشاره به کم کاری برخی دستگاه های اجرایی در جهت اجرای مصوبه های شورای حفاظت از منابع آبی شهرستان، افزود: امروز در بخش کشاورزی شاهد مسائلی همچون کشت های بی رویه و غیرمجاز محصولات آب دوست در سطح شهر هستیم که اگر مصوبه های جلسات قبلی اجرایی می شد، اکنون این حجم از خشکسالی را در خرم آباد شاهد نبودیم.

طولابی بیان داشت: روند فعلی منابع آبی  شرایط را در ماه های پیش رو سخت تر خواهد کرد، با ادامه این وضعیت در 6 ماهه دوم سال آثار و تبعات خشکسالی بیشتر خود را نشان خواهد داد، بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 79 درصدی آب رودخانه های خرم آباد/ تبعات خشکسالی در ماه های آینده بیشتر است

کاهش 79 درصدی آب رودخانه های خرم آباد/ تبعات خشکسالی در ماه های آینده بیشتر است