مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:252021-07-25سياسي

نخستین جلسه کمیته اقتصاد فرهنگ در آذربایجان شرقی برگزار شد


نخستین نشست کمیته اقتصاد فرهنگ تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی و اعضای این کمیته ظهر امروز برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، در این جلسه داود بهبودی با اشاره به دغدغه های موجود در ابعاد مختلف حوزه فرهنگ اظهار کرد: تدوین سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور از 10 سال پیش توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح بوده و امسال مقرر گردیده برش های ملی و استانی این سند در حد اقدامات یک ساله تهیه شود.

وی با اشاره به پنج مسئله فرهنگی اولویت دار استان آذربایجان شرقی که پیش از این در شورای فرهنگ عمومی استان تصویب گردیده یادآور شد: فاز اول تهیه سند به اقداماتی که در طی سال جاری می تواند این مسائل را پوشش دهد، اختصاص دارد و با تداوم برنامه در آینده مسائل و موضوعات دیگری نیز مطرح خواهد شد.

بهبودی در عین حال خاطرنشان ساخت: پنج کمیته تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی لزوماً با پنج مسئله اولویت دار مطرح شده تناظر یک به یک ندارند و ممکن است در بعضی کمیته ها چند مسئله، موضوعیت داشته باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اذعان داشت: به عنوان مثال در کمیته اقتصاد فرهنگ که مسؤولیت آن بر عهده سازمان مدیریت و برنامه ریزی است، مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه کمیته اقتصاد فرهنگ در آذربایجان شرقی برگزار شد

نخستین جلسه کمیته اقتصاد فرهنگ در آذربایجان شرقی برگزار شد