مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:202021-07-25سياسي

بهره برداری از دو کتابخانه روستایی در لیردف جاسک


با مشارکت انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان دو کتابخانه روستایی در لیردف شهرستان جاسک به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور محمد جمالدینی رییس انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان و اسحاق رییسی بخشدار بخش لیردف به همراه جمعی از مسئولین، دو کتابخانه روستایی در گوهرت و چنالی لیردف شهرستان جاسک به بهره برداری و افتتاح رسید.

محمد جمالدینی رییس انجمن برنامه مطالعات درسی شعبه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار فارس در لیردف گفت: کتابخانه روستای گوهرت و کتابخانه روستای چنالی لیردف با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان تجهیز و به بهره برداری رسید.

وی افزود: هدف از انجام این کار جهت ترویج و گسترش کتاب و کتابخوانی در سطح لیردف می باشد و اینکه این مکان به نوعی مرکز فرهنگی در قلب هر روستا بشمار می رود.

رییس انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان تصریح کرد: هدف اصلی انجمن مطالعات برنامه درسی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که از نظر فرهنگی و آموزشی رشد نموده و نیاز های آموزشی و پرورشی های مناطق محروم روستایی منطقه لیردف را رفع می کند.

    جمال الدینی اظهار داشت: برنامه کلان انجمن مطالعات برنامه درسی شعبه هرمزگان این است که هر روستا دارای یک کتابخانه باشد و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو کتابخانه روستایی در لیردف جاسک

بهره برداری از دو کتابخانه روستایی در لیردف جاسک