مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:202021-07-25سياسي

بیش از نیمی از زنان سرباز ارتش انگلیس آزار جنسی را تجربه کرده اند


کمیته دفاعی مجلس عوام انگلیس اعلام کرده، قریب به 58 درصد از زنان در خدمت ارتش این کشور رفتارهای قلدرمآبانه،آزار جنسی یا تبعیض را تجربه کرده اند.

- کمیته دفاعی مجلس عوام انگلیس اعلام کرده، قریب به 58 درصد از زنان در خدمت ارتش این کشور رفتارهای قلدرمآبانه،آزار جنسی یا تبعیض را تجربه کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس داده های جدید مشخص شد که شش زن از هر 10 زن در خدمت ارتش انگلیس آزار جنسی را که متحمل می شوند، گزارش نمی دهند.

بر اساس این گزارش با عنوان زنان در نیروهای مسلح: از خدمت تا زندگی شهروندی اکثر پرسنل زن در ارتش گفته اند که آزار جنسی، تبعیض و تحمل رفتارهای قلدرمآبانه فقط به خاطر جنسیت آنها رخ داده اما جنسیت، نژاد، مذهب و دیگر شاخصه ها نیز باعث سوءاستفاده و آزار جنسی نیز بوده اند.

این گزارش که بر اساس شهادت پرنسل زن در نیروهای وظیفه انگلیس به دست آمده همچنین ناکارآمدی و قصور وزارت دفاع درباره تحقیقات کامل و مناسب درباره این رویدادها و حتی اختصاص یونیفورم با سایز مناسب به زنان و تجهیزات را افشا کرد به طوریکه 77 درصد از شرکت کنندگان گفتند که از بابت یونیفورم هایشان ناراضی هستند.

در ادامه این گزارش همچنین آمده است: زنان ارتش انگلیس به احتمال زیاد تجربیات شخصی خود را درباره آزار و رفتار هدفمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از نیمی از زنان سرباز ارتش انگلیس آزار جنسی را تجربه کرده اند

بیش از نیمی از زنان سرباز ارتش انگلیس آزار جنسی را تجربه کرده اند