مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 10:102021-07-25اقتصادي

عطیلات کرونایی و گرانفروشی ایرلاین هایی که بلاتکلیف ماندند


به عنوان مثال قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران_مشهد که باید حداکثر 771 هزار و 200 تومان باشد تا یک میلیون و 78 هزار و 500 تومان افزایش یافته است و نرخ پرواز تهران -شیراز که حداکثر و براساس مصوبه آبان ماه سال گذشته باید 673 هزار و 700 تومان عرضه شود به 942 هزار تومان رسیده است.

- به عنوان مثال قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران_مشهد که باید حداکثر 771 هزار و 200 تومان باشد تا یک میلیون و 78 هزار و 500 تومان افزایش یافته است و نرخ پرواز تهران -شیراز که حداکثر و براساس مصوبه آبان ماه سال گذشته باید 673 هزار و 700 تومان عرضه شود به 942 هزار تومان رسیده است.

در حالی که بیش از یک ماه از افزایش قیمت بلیت هواپیما از سوی ایرلاین ها می گذرد و طی هفته های گذشته بارها جلسات شورای عالی هواپیمایی کشوری به تعویق افتاده است این بار هم تعطیلات شش روزه کرونایی باعث لغو این جلسه شد و مشخص نیست چه زمانی تکلیف این گرانفروشی و برخورد با متخلفان مشخص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از روزهای نخست تیر ماه، شرکت های هواپیمایی قیمت بلیت هواپیما را در مسیرهای داخلی تا حدود 30 درصد افزایش دادند در حالی که برای این افزایش نه توضیحی ارائه کردند و نه مصوبه ای از شورای عالی هواپیمایی کشوری در اختیار داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطیلات کرونایی و گرانفروشی ایرلاین هایی که بلاتکلیف ماندند

عطیلات کرونایی و گرانفروشی ایرلاین هایی که بلاتکلیف ماندند