مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:452021-07-25ورزشي

المپیک 2020 شبکه سه ؛ برنامه بی برنامه ؛ هرچه پیش آید خوش آید!


مهمتر از همه زمان از دست رفته و یا زمان بی بهره در این برنامه است که هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد و مجری هم هیچ اطلاعات یا داده خاصی ارائه نمی کند، - المپیک 2020 شبکه سه ؛ برنامه بی برنامه ؛ هرچه پیش آید خوش آید! مهمتر از همه زمان از دست رفته و یا زمان بی بهره در این برنامه است که هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد و مجری هم هیچ اطلاعات یا داده خاصی ارائه نمی کند، معمولا حرفها و اخبار تکراری است.

عصر ایران ؛ کاوه معین فر - برنامه المپیک 2020 از شبکه سه شب گذشته یک نمونه بارز از بی برنامه بودن برنامه سازان صداوسیما است.

در این برنامه آخر شبی که ارتباط مستقیم با توکیو برقرار شده بود، جواد فروغی را به عنوان اولین برنده طلای المپیک این دوره به برنامه آورده بودند، جواد خیابانی در استودیو توکیو میزبان این ورزشکار است و در تهران هم پیمان یوسفی و بهزاد کاویانی میزبان خانواده فروغی هستند.

جواد خیابانی بر طبق روال همیشگی احساساتی و شتاب زده مدام حرف می زند، به گونه ای که فروغی هنوز جواب یک پرسش را نداده با یک سوال دیگر و مبحثی جدید مواجه می شود، مجری بدون توجه به حرف ها و جواب های او خود دوباره اظهار نظر می کند، موضوع را عوض می کند و بعد هم بدون اینکه منتظر ادامه حرفهای مهمان باشد می گوید که می خواهیم برویم تهران و خانواده شما رو ببینیم و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیک 2020 شبکه سه ؛ برنامه بی برنامه ؛ هرچه پیش آید خوش آید!

المپیک 2020 شبکه سه ؛ برنامه بی برنامه ؛ هرچه پیش آید خوش آید!