مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-25سياسي

تصویب اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی


در سیصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اکثریت آراء اعضای شورای شهر تهران، ماده واحده لایحه اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی به تصویب رسید.

- در سیصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اکثریت آراء اعضای شورای شهر تهران، ماده واحده لایحه اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سیصد و سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران بررسی ماده واحده لایحه شهرداری مبنی بر اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی در دستور کار اعضای شورا قرار داشت که در همین راستا سید محمود میرلوحی در تشریح گزارش کمیسیون گفت: از گذشته نیز مرسوم بوده است که برای ثبت خانوارهای مهاجرین مبالغی دریافت می شده است که لایحه آن را شهرداری ارسال و ماده واحده آن بدون تغییر به تایید کمیسیون رسید.

وی ادامه داد: برمبنای آن بهای خدمات برای هر خانوار یک و دو نفره 250 هزار تومان است.

خانوار سه نفره 350 هزار تومان و 4 نفره 450 هزار تومان است که به صورت سالانه و هنگام صدور و تمدید کارت اقامت سالانه دریافت می شود و به ردیف درآمدی به عنوان درآمد عمومی واریز می شود.

وی افزود: شهرداری مجاز است 40 درصد از این مبلغ را برای خود مهاجرین از طریق اداره کل امور اتباع و مهاجرین استان تهران اختصاص دهد و 60 درصد از آن متلعق به شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی

تصویب اخذ بهای خدمات ارائه شده به مهاجران و اتباع خارجی