مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:252021-07-25سياسي

رحیمی: ارتباط فرهنگی محکمترین روابط بین کشورهاست


استاندار فارس ارتباطات فرهنگی را محکمترین روابط بین کشورها و ملت ها دانست و تاکید کرد که این نوع از روابط ماندگاری و اثرگذاری بسیار بیشتری در مقایسه با روابط سیاسی و حتی اقتصادی دارد و در یاد مردمان باقی می ماند.

- عنایت الله رحیمی در دیدار با سفیر صربستان در جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به سابقه تاریخی، فرهنگی و باستانی استان فارس، عنوان کرد: تخت جمشید یا همان پرسپولیس به عنوان مرکز باستانی گفتگوی تمدن ملل در استان فارس وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با بیان اینکه آثار ارزشمند دیگری همچون مجموعه پاسارگاد،شیراز، نقش رستم، محور ساسانی و محور هخامنشی در استان فارس وجود دارد این آثار را از دیگر مقاصد گردشگردی جهان دانست و در ادامه افزود: فارس از سوی دیگر مهد فرهنگ و تمدن ایران زمین است و علما، شعرا و فلاسفه نامداری همچون حافظ، سعدی، ملاصدرا و دیگران در این سرزمین زیسته اند و اکنون نیز آرامگاه آنها در استان فارس پذیرای علاقه مندان بی شماری از سراسر دنیا است.

رحیمی ضمن ابراز تمایل برای برقراری ارتباط فرهنگی با کشور صربستان خاطرنشان کرد: این روابط می تواند در قالب رویدادهای فرهنگی بین فارس و شهرهای صربستان ایجاد شود که نقش سفیر محترم در شکل گیری آن مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: ارتباط فرهنگی محکمترین روابط بین کشورهاست

رحیمی: ارتباط فرهنگی محکمترین روابط بین کشورهاست