مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:202021-07-25اقتصادي

پیش بینی زمان دو ساله برای اتمام پروژه سه راهی سلطانیه، قیدار و کبودراهنگ


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود پروژه سه راهی سلطانیه، قیدار و کبودراهنگ تا 2 سال آینده به اتمام برسد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پیش بینی می شود پروژه سه راهی سلطانیه، قیدار و کبودراهنگ تا 2 سال آینده به اتمام برسد.

معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان امروز (3 مردادماه) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: هدف برنامه آمایش سرزمین، سازماندهی فضای جغرافیایی برای حفظ و بهره برداری خردمندانه از پهنه سرزمین است که بر پایه مزیت های محیط طبیعی و انسان ساخت با رویکردی سیستمی و همه سونگر در چارچوب توسعه پایدار انجام می گیرد.

احمد خداوردی ادامه داد: مطالعه آمایش سرزمینی جنبه های مختلف زندگی و فعالیت های انسانی را مطالعه کرده و عدم تعادل های موجود بین عناصر تشکیل دهنده فضای جغرافیایی را شناسایی کرده و امکان تحقق توسعه فضایی همه جانبه و پایدار را فراهم می کند.

وی افزود: این برنامه دربرگیرنده مجموعه اهداف، راهبردها، سیاست ها و برنامه های اجرایی که توسط بخش دولتی، خصوصی و تعاونی در ابعاد مختلف طبیعی، انسانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و کالبدی مطابق با جهت گیری ها کلان ملی انجام می گیرد، باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی زمان دو ساله برای اتمام پروژه سه راهی سلطانیه، قیدار و کبودراهنگ

پیش بینی زمان دو ساله برای اتمام پروژه سه راهی سلطانیه، قیدار و کبودراهنگ