مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-25بين الملل

پوتین: روسیه قادر به شناسایی و حمله به دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است


رییس جمهور روسیه در مراسم رژه نیروی دریایی این کشور در سن پترزبورگ تاکید کرد، مسکو قادر است هر دشمنی را شناسایی کند و در صورت لزوما یک حمله اجتناب ناپذیر به آن صورت دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در مراسم رژه دریایی به مناسبت سالگرد تاسیس ناوگان دریایی این کشور در سن پترزبورگ تاکید کرد که مسکو دائما و به طور موفق تسلیحات و تجهیزات دریایی خود را توسعه داده است و قادر است هر دشمنی را شناسایی کند و در صورت لزوما یک حمله اجتناب ناپذیر به آن صورت دهد.

  براساس گزارش خبرگزاری تاس، پوتین روز یکشنبه در سخنرانی افتتاحیه این مراسم گفت: روسیه در کمترین زمان ممکن جایگاه ارزشمندی در میان قدرت های پیشروی دریایی به دست آورده است و دستاوردهای خود را از یک قایق کوچک به ناوهای اقیانوس پیما و ناوهای مجهز اتمی با موشکهای کروز زیردریایی ارتقا داده است.

  رییس جمهور روسیه همچنین به سیستمهای پدافند ساحلی و سلاحهای نقطه زن فوق فراصوت ارتش این کشور اشاره و بر توسعه و تقویت هرچه بیشتر آن تاکید کرد.

  ولادیمیر پوتین با تمجید از توان دریایی روسیه اضافه کرد، امروز نیروی دریایی روسیه از همه پتانسیل لازم برای حفاظت از سرزمین مادری و منافع ملی روسیه برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: روسیه قادر به شناسایی و حمله به دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است

پوتین: روسیه قادر به شناسایی و حمله به دشمن در هر سطحی از دریا، هوا و زمین است