مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:152021-07-25بين الملل

انتقاد پکن از نمایش نقشه ناقص چین در نقشه المپیک ان بی سی


چین از شبکه خبری ان بی سی یونیورسال بابت عدم نمایش تایوان و دریای چین جنوبی در نقشه چین در جریان مراسم افتتاحیه بازی های المپیک توکیو انتقاد کرده است.

- انتقاد پکن از نمایش "نقشه ناقص" چین در نقشه المپیک ان بی سی چین از شبکه خبری ان بی سی یونیورسال بابت عدم نمایش تایوان و دریای چین جنوبی در نقشه چین در جریان مراسم افتتاحیه بازی های المپیک توکیو انتقاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری هیل، کنسولگری چین در نیویورک در رسانه اجتماعی ویبو نوشت، شبکه خبری ان بی سی نقشه تکمیل نشده ای را نشان داد و احساسات و شرافت مردم چین را خدشه دار کرد.

در ادامه این پست آمده است: ما به این شبکه خبری تاکید می کنیم تا ماهیت جدی این مشکل را تشخیص داده و اقدامات لازم را در راستای تصحیح این اشتباه انجام دهد.

روزنامه گلوبال تایمز چین نیز نارضایتی خود را بابت نمایش این نقشه ناقص اعلام کرد و نوشت: نخستین لطمه به احساسات مردم چین در میانه راه بازی های المپیک توکیو از طریق مراسم افتتاحیه اتفاق افتاد، چون شبکه خبری ان بی سی از نقشه ناقص چین استفاده کرد.

دریای چین جنوبی، قلمرویی مورد مناقشه مورد ادعای چین است اما دولت بایدن گفته که از حکم دادگاه بین المللی مربوط به 2016 درباره این که چین هیچ ادعایی درباره این منطقه ندارد، دفاع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پکن از نمایش نقشه ناقص چین در نقشه المپیک ان بی سی

انتقاد پکن از نمایش نقشه ناقص چین در نقشه المپیک ان بی سی