مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-25اقتصادي

اختصاص اعتبار 80 میلیارد تومانی برای پروژه زیتون کاری طارم


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از اختصاص اعتبار 80 میلیارد تومانی برای پروژه زیتون کاری در زمین موقوفه روستای ته دره طارم خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از اختصاص اعتبار 80 میلیارد تومانی برای پروژه زیتون کاری در زمین موقوفه روستای ته دره طارم خبر داد.

حجت الاسلام مختار کرمی ظهر امروز (3 مردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه، به سرمایه گذاری برای ارتقای بهره وری موقوفات اختصاص دارد و در استان زنجان پروژه زیتون کاری روستای ته دره از توابع طارم به مساحت 300 هکتار از طرح های مهم این بخش به شمار می رود که با اعتبار 80 میلیارد تومان سبب خیر و برکت برای منطقه و ایجاد اشتغال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مقدمات این پروژه از 9 سال پیش فراهم و 6 کیومتر لوله گذاری در آن انجام شده است اما کمبود اعتبارات ادامه آن را متوقف کرده بود، عنوان کرد: از سال گذشته این پروژه از سر گرفته شد.

مردم منطقه نیز باید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند که زمین این پروژه شش دانگ موقوفه است و مردم حق مالکیتی در آن ندارند و طبق قوانین وقف می توانند حق زراعی در آن داشته باشند و انتقال زیرساخت های آب، برق و گاز به این زمین و اجرای آن منافعی زیادی برای مردم خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار 80 میلیارد تومانی برای پروژه زیتون کاری طارم

اختصاص اعتبار 80 میلیارد تومانی برای پروژه زیتون کاری طارم