مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:102021-07-25پزشكي

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی روستاهای سامان تا زیر 10 درصد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری حدود 50 درصد است، گفت: در برخی از روستاهای گردشگرپذیر شهرستان سامان بر اساس آخرین بازدید میدانی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به زیر 10 درصد رسیده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری حدود 50 درصد است، گفت: در برخی از روستاهای گردشگرپذیر شهرستان سامان بر اساس آخرین بازدید میدانی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به زیر 10 درصد رسیده است.

سید راشد جزایری سوم مردادماه در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان با تاخیر وارد پیک پنجم کرونا شد، اظهار کرد: باتوجه به سیر صعوی آمار ابتلایان به کرونا در استان، در حال حاضر پله سوم خیز پنجم کرونا را پست سر گذاشته ایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: در حال حاضر هیچ کدام از استان ها به قله پیک پنجم کرونا نرسیده اند، این موضوع نگرانی بابت طولانی شدن پیک پنجم کرونا و بالتبع آن افزایش ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور را افزایش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی روستاهای سامان تا زیر 10 درصد

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی روستاهای سامان تا زیر 10 درصد