مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-25سياسي

باید با حفظ وحدت، حقانیت غدیر تبیین شود/ همه ما وظیفه تبلیغ غدیر را داریم


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمان با اشاره به لزوم حفظ وحدت در بزرگداشت عید غدیر گفت: باید به گونه ای با اهل سنت درباره غدیر گفتمان داشته باشیم که موجب اختلاف نشود و با حفظ وحدت حقانیت غدیر تبیین شود.

- ایسنا/کرمان دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمان با اشاره به لزوم حفظ وحدت در بزرگداشت عید غدیر گفت: باید به گونه ای با اهل سنت درباره غدیر گفتمان داشته باشیم که موجب اختلاف نشود و با حفظ وحدت حقانیت غدیر تبیین شود.

حجت الاسلام مهدی عربپور امروز سوم مردادماه در نشست خبری با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: در اعتقاد ما نکته اصلی در امامت و ولایت این است که امامت را در امتداد نبوت و رسالت می دانیم و امامت را در بحث اصول دین مطرح می کنیم و نظر دیگری وجود دارد که امامت اداره جامعه است و به هر نحوی که مردم صلاح بدانند با انتخاب و انتصاب انجام می شود و تفاوت در همین است.

وی افزود: ما بر این عقیده ثابت قدم هستیم که امامت را تداوم رسالت می دانیم و امریست که خداوند انجام می دهد و پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله را در غدیر مامور کرد پیام را به مردم برساند.

عربپور تصریح کرد: خداوند جانشین پیامبر را معرفی کرد و پیامبر باید این پیام را به مردم برساند و اگر این کار را انجام ندهد، رسالت خود را انجام نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با حفظ وحدت، حقانیت غدیر تبیین شود/ همه ما وظیفه تبلیغ غدیر را داریم

باید با حفظ وحدت، حقانیت غدیر تبیین شود/ همه ما وظیفه تبلیغ غدیر را داریم