مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-25اقتصادي

خراسان شمالی پایین ترین قیمت نان و مرغ در کشور را دارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی پایین ترین قیمت نان و مرغ در کشور را دارد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی پایین ترین قیمت نان و مرغ در کشور را دارد.

حسین حاجی بگلو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به عنوان مثال، استان های همجوار مرغ را با قیمت 24 هزار و 900 عرضه می کنند اما در بازارشان، قیمت های حدود 40 هزار تومان نیز مشاهده می شود.

وی تاکید کرد: اما در خراسان شمالی شاهد چنین موضوعی نیستیم و هم اکنون صرفاً مرغ به صورت تک نرخی با قیمت 24 هزار و 900 تومان برای مردم عرضه می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی به افزایش قیمت نان نیز اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه قیمت نان افزایش پیدا کرد اما در این استان همچنان پایین ترین قیمت نان را نسبت به تمامی استان های کشور دارد.

وی افزود: نرخ هر قرص نان چه در نانوایی های یارانه ای و چه در نانوایی های غیر یارانه ای یا همان آزادپز خراسان شمالی نسبت به قیمت نان در تمامی استان های کشور پایین تر است و می توانیم این موضوع را به صورت مستند نیز ثابت کنیم.

حاجی بگلو اظهار کرد: همراهی مردم، اتحادیه، نگاه دولت سبب شد تا در خراسان شمالی چه در زمینه نان و چه در زمینه مرغ کمترین قیمت کشور را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی پایین ترین قیمت نان و مرغ در کشور را دارد

خراسان شمالی پایین ترین قیمت نان و مرغ در کشور را دارد