مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 09:052021-07-25اقتصادي

بانک ها با متقاضیان تسهیلات تبصره 16 همکاری بیشتری کنند


معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: افرادی که برای تسهیلات تبصره 16 معرفی می شوند، جزء اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و لازم است بانک ها با حذف مقررات دست و پاگیر مساعدت لازم را با این افراد داشته باشند.

- ایسنا/ایلام معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: افرادی که برای تسهیلات تبصره 16 معرفی می شوند، جزء اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و لازم است بانک ها با حذف مقررات دست و پاگیر مساعدت لازم را با این افراد داشته باشند.

جهانگیر رستمزاد در نشست کارگروه اشتغال استان اظهار کرد: بانک های عامل نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اهتمام ویژه ای داشته باشند، چراکه جوانان در این شرایط اقتصادی به این تسهیلات برای رفع نیاز ضروری ابتدایی زندگی مشترک نیاز دارند.

وی تاکید کرد: سهم بانک های استان از نظر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مشخص شود چراکه بر اساس آمار هم اکنون 4000 نفر جوان در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام با تقدیر از همراهی خوب بانک ها در جذب 100 درصدی تسهیلات تبصره 16 منابع ایجاد اشتغال نهادهای حمایتی در سال گذشته، تاکید کرد: با توجه به ابلاغ سهمیه استان از این محل در سال جاری انتظار می رود همکاری ها همچنان تداوم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها با متقاضیان تسهیلات تبصره 16 همکاری بیشتری کنند

بانک ها با متقاضیان تسهیلات تبصره 16 همکاری بیشتری کنند